Interim services

Söker du en interim konsult inom Redovisning, Lön eller HR?

Förändringsbehov, omorganisation, snabb tillväxt? Eller kanske nödvändiga nedskärningar? Det finns många tillfällen då behovet av en
tillfällig lösning är nödvändig.

Vi  har 30 års erfarenhet att arbeta med ekonomi och lön och erbjuder långa och korta interimslösningar. Vi har ett nätverk av konsulter som tagit ett medvetet val att arbeta inom Interim Services, som kan vara behjälpliga.

Så här går vår process till

' '

Tillsammans med er tar vi fram en kravprofil för den konsult ni har behov av.




Steg 1

KRAVPROFIL

' '

För att hitta rätt kandidat till din organisation, matchar vi ert behov mot kandidater i våra egna nätverk och genom search och annonsering.


Steg 2

MATCHA BEHOV

' '

När vi hittat kandidater som matchar mot uppsatt kravprofil, får ni en presentation. Antalet kandidater kan variera utifrån tillgänglighet och svårighetsgrad på uppdraget.

Steg 3

PRESENTATION

' '

Vi kvalitetssäkrar genom bakgrundskontroll och referenser.




Steg 4

REFERENSER

' '

Hos oss kan konsulten vara anställd tillsvidare eller som underkonsult. Anställningsform beror på uppdragets form och/eller konsultens önskemål.


Steg 5

ANSTÄLLNINGSFORM

' '

Det är viktigt för oss att vara en coachande och trygg arbetsgivare där våra konsulter trivs.Vi har löpande avstämningar med konsulten och uppdragsgivaren för att säkerställa en hög kvalité och ett bra samarbete.

Steg 6

LÖPANDE AVSTÄMNINGAR

Viktigt att vara coachande

Sist men inte minst är det viktigt för oss att vara en coachande och trygg arbetsgivare där våra konsulter trivs. Vi har löpande avstämningar med konsulten och uppdragsgivaren för att säkerställa en hög kvalité och ett bra samarbete.

Vanliga roller

När ditt företag expanderar eller ni har intensiva arbetstoppar i verksamheten kan vi erbjuda er interimspersonal på olika positioner inom ekonomiavdelning eller HR- och personalavdelning, direkt på plats hos er.

Vanliga roller på ekonomiavdelningen:
CFO, Redovisningschef, Ekonomichef, Controller,
Redovisningsekonom, Redovisningsassistent.

Vanliga roller på personalavdelningen:
HR Chef, HR konsult, HR assistent, Lönehandläggare.

Låt oss hjälpa ditt företag